DU GÖR MIG GLAD

 
Ibland dyker ni upp framför mig :-) mitt på stan, bland klädställningar i någon butik, på caféet eller i någon cool ball bar. Jag talar självklart om dig, dig och dig som läser min blogg. Det är alldeles fantastiskt tycker jag och det gör mig så himla glad i både kropp och själ. Att du kommer fram och berättar med dina ord och meningar om vad tycker om min blogg, mina bilder och om mig. Hur du överröser mig med fina ord, bara så där. 
 
Det gör mig upprymd och väldigt tacksamt ska du veta <3 att du orkar vänta på nästa inlägg även om det ibland dyker upp små pauser. Att du även skriver en liten kommentar under inläggen och att du trycker på hjärtat längst ner.
 
Ja, DU gör mig glad ska du veta - massor av varma kramar <3 
 
- Jag blir superglad och så tacksam när du pushar hjärtat för mig -
TANKAR
1
Hanna Karlsson

Så kul att få den uppskattningen utanför nätet också. :-)

Svar: Ja men verkligen Hanna <3 man blir så glad och varm i hela kroppen!
Sriwanna