EVENT MED #JOTEXFAMILY



Välkommen till Jotex family!

Vilken magisk fest vi blev bjudna på igår med partybuss, bubbel, god mat och fint sällskap från västra Sverige. Jag är glad att jag fick vara en del av gårdagen, ett avhopp ur vardagen. Få bli inspirerad i deras olika miljöer som dom byggt upp så vackert för oss. Lyssna på Peter, VD om Jotex resa. Den har liksom bara börjat. Från att sälja gardiner med svampar eller troll på till det dom är idag. Jotex blänker som en stjärna och ger möjligheten för många att köpa vackra ting för en förmånlig peng - tummen upp!
 
Nedan följer kvällen i bilder <3 håll utkik nästa år! 



Släng dig i väggen så snyggt detta är, en miljö helt i min smak. Varmt, ombonat och härligt. Me likey alot. Var ju bara tvungen att dra av en posé som du ser :-P sänggaveln alltså, vad tycker du?

 
Ser du den tulpanlikande vasen? Påminner lite om en korall, inte sant? I alla fall, jag är kär och har bestämt mig att den ska bli min när den väl kommer in i deras sortiment. Det fanns fler fantastiskt fina vaser, du kan bara föreställa dig. Vackra, ljuva, originella vaser som väckte ha-begäret direkt.
 


SÅ himlans smarrig mat du - namnam för magen alltså!

 
- Jag blir superglad och så tacksam när du pushar hjärtat för mig -
BLOGG EVENT - JOTEX - JOTEXFAMILY - SRIWANNA