EVENT-VECKA

- Inlägget är i samarbete med Jotex, och innehåller annonslänkar -

 
Måndag och veckan startar i full fart. Mycket som sker den här veckan. Två bloggevent samt kundmöten som ska besökas. Kul så här nu innan decembermånad kickar igång och det är full fokus inför juletider. 
 
Bloggevent nummer ett kommer att ske i Borås. Jag har blivit uppbjuden av Jotex - tjoho på den du. För en vecka sedan hämtade jag ut asken du ser ovan och i den lilla asken låg en pappersrulle med lydande text "Välkommen till årets mest magiska fest..." osv  - så glad och tacksam att jag får följa med på denna maaagiska fest. Även så himlans kul att det fixas och trixas lite mer söderut, då dom flesta event sker i storstaden (förståeligt såklart). 
 
Så på onsdageftermiddag sticker jag och Ida upp. Ska bli så gött att få hänga med denna tjej... det var ju ett tag sedan <3
 
Bloggevent nummer två, mer en VIP-inbjudan sker på Väla på torsdag. Då smygöppnar Søstrene Grene sin butik och har bjudit in utvalda för att shoppa loss. Här kommer jag och Liw fööörmodligen att gå bananas. Det minns jag att jag gjorde när dom slog upp dörrarna på Emporia :-P
 
Ha en fantastiskt bra start på denna veckan hörru - massa kram!
 
- Jag blir superglad och så tacksam när du pushar hjärtat för mig -

#event #bloggevent #jotex
1
Emnitus - Mode

Ha en fortsätt bra måndag
kram

Svar: Tack kära du! Kram!
Sriwanna