FAVORITDOFT JUST NU

 
Jag har en ny favoritdoft i mitt parfymskåp :-) och den ser du ovan. Den luktar så så gott och har värsta balla formen. Älskar burken som är av rosa sammet, en fin touch för inredningen på samma gång ju.
 
Sitter hemma och jobbar idag, var ju hemma med Ines i måndags och sen åkte jag själv på det... igen. Vi har ganska öppet kontorslandskap på jobb och känner att jag varit en smittorisk. Men imorgon är jag på banan igen, dom saknar mig däruppe har jag fått höra :-P
 
Och ikväll är jag bjuden på en vinterljusvandring genom min stad och sedan avslutande middag med gin(?)provning på Kitchen & Table. Blir spännande med provningen... gin är liksom inte riktigt min grej.
 
Men najs med ljusvandring och dinner out - hörs sen! 
 
- Jag blir superglad och så tacksam när du pushar hjärtat för mig -
DOFT TIPS - FAVORIT PARFYM - VISITHELSINGBORG