HEKTISKT + EFTERLÄNGTAD HELG

 
Känner mig sämst härinne, jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det. Men jag varit totalt slutkörd efter jobb och träning.
 
Har påbörjat en spännande säljkurs på jobbet, första gången var igår och oj vad mycket intryck - bra sådana såklart, fått hemläxa och allt. Nästa gång är på tisdag i Ängelholm, något jag är lite nervös över då jag tror jag kommer att få gå utanför min "comfort-zone" väldigt mycket. 
 
Sen har jag hunnit med att träna fyra gånger den här veckan, hur grymt?! Så grymt enligt mig själv. Att jag har dragit mig dit liksom. Känner mig redan biffigare... :-P
 
Imorgon är det fredag och det är efterlängtat kan du tro, hela helgen är efterlängtad faktiskt - som jag ska njuta. Det blir mycket ensamtid med barnen samt en liten tjejfest på lördag <3
 
Vad hittar du på?
 
- Jag blir superglad och så tacksam när du pushar hjärtat för mig -
4
MADDISENJ.SE

Snygg du är. Vissa veckor är mer hektiska än andra, grymt jobbat med träningen! Ha en underbar helg!

Svar: Åh men tack snälla du 😘😘😘 kram på dig och ha en fin helg!
Sriwanna

Frida

Hej Snygging, vilket fint läppstift, vart kommer det ifrån och nummer :) ? KRAM KRAM o ha en go helg sen, /Frida

Svar: Hej fina :-) sån seg på att svara men läppstiftet är från Isadora och har nr 60, heter Cranberry - KRAM
Sriwanna

Linnéa

Wow vad snygg du är!

Svar: Men TACK ska du ha Linnéa! KRAM <3
Sriwanna

Kamilla

Spännande med kurs på jobbet - det brukar liva upp det mesta. Duktig som tränat så mycket i veckan.
Hoppas att du fick en bra helg.
Kram Kamilla

Svar: Tack Kamilla, din kommentar värmer <3
Sriwanna