INGEN MEDVETEN PAUS

 
Det är ingen medveten paus, utan det har bara blivit så. Jag har fullt upp, och inspirationen tryter. Men man hamnar ju där ibland. Det är mycket på jobbet just nu samt att jag har faktiskt (för en gång skull) prioriterat min kropp och mig själv. Jag har hängt mycket på gymmet den senaste tiden för att rensa skallen och det har varit väldigt behövligt.
 
Men nu längtar jag så mycket till helgen, speciellt till fredag då jag och bästa bästa Andréa ska ut och äta. Bara hon och jag tillsammans och njutbar mat på Drottninggatan 35
 
Hej o hå - ha en fin torsdag du! <3
 
- Jag blir superglad och så tacksam när du pushar hjärtat för mig -
3
Felicia

gud vilka gosiga och fina tofflor

Svar: Tack Felicia - jag älskar dom :-) rätt utslitna dock haha, måste införskaffa ett par nya.
Sriwanna

Anonym

Så snygg du är 😍 och din kofta helt underbar, var hittar man den? Kram Josefine

Svar: Men TACK Josefine! <3 koftan är från Lindex :-)
Sriwanna

Linnéa

Wow vad vacker du är!
Mysiga tofflorna ser ut.. jag kör på stickade tjocksockar.. åh härliga vintertid! :)

Svar: Men tack goe du <3 tofflorna börjar se sitt sista nu... måste hitta nya :P
Sriwanna