A SUNDAY BURGER @ GARAGE



Bestämda steg in till Garage Bar!

 
Det blev ingen gofika igår utan det blev istället en goeburgare på Garage Bar ute i Höganäs :-) namnam för magen alltså. Det var första gången för både Poppe och Viggo, så då fick jag ju visa runt lite. Båda var väldigt nöjda efteråt! 
 
En chili cheese med sötpommes och chilimayo slank ner fint tillsammans med en jordgubbs milkshake. Det blev liksom ingen kvällsmat senare ;-) bara lite glass till filmen Sing, som btw är ett hett tips för både stora och små. Är helt hooked på soundtracket nu alltså.
 
 
 
 
 
Rakt ner i magen åkte den <3
 
 
Mumma med mmmilkshake :-) bilden med min hand och avskrapat nagellack, tappade tippar... det är en bild jag aldrig skulle ha lagt ut i vanliga fall. Helt ärligt funderade jag ett tag om jag skulle posta bilden på min instagram igår med tanke på hur mina naglar såg ut.
 
Men jag tänkte... "backa inte tillbaka bandet nu, tänk inte så mycket, instagramma för dig själv" ja och sedan postade jag milkshakes bilden - för att JAG gillade den, vare sig med eller icke snygga naglar.

Dock måste jag poängtera att jag inte är så förtjust när mina naglar ser ut så där och ser dom helst fixade - jepp, då känner jag mig sassy!
 
 
SÅ ball inredning - alltså checka in fåtöljen!
 
 
 
 
- Jag blir superglad och så tacksam när du pushar hjärtat för mig -
BURGARE - DELICIOUS - GARAGE BAR - GARAGE BAR HÖGANÄS - HÖGANÄS - SKÅNE - UTFLYKT SKÅNE
1
lars

Snygga bilder, cool inredning lite Halloween tema. Gud vilken smarrig hamburgare. den skulle jag gärna sätta mina tänder i. ha en bra dag

Svar: Tack så hjärtligt 👏🏽😊 ja men det är sjukt mysigt där! Går verkligen in för det, vilket jag gillar 👌🏽🔝🍔

Tack detsamma! ✨✨✨
Sriwanna