BARNKALAS FÖR LILLA CAPRI

 
Igår var jag och Ines på barnkalas hos lilla Capri som fyllde hela 1 år <3 det var korvgrillning, prinsesstårta, lek i lekstugan, en massa ballonger, fruktsallad med glass och ett riktigt ståhej. Jag fick träffa tjejerna, skvallra en massa och Ines fick leka med sina kompisar - tummen upp alltså!
 
Så najs att få träffa allihopa, något som är svårt att få ihop nu för tiden med alla aktiviteter, kiddos och jobbet. Vi har blivit för jäkla dåliga på det, men slog bestämt med näven i bordet för att det skulle bli skärpning på det!
 
Söndag och vintertid har slagit in. Nu gäller det att ta vara på varje solsekund. Och idag är solen faktiskt framme med tanke på stormen som härjade igår och inatt, hörde ni?! Åskan var även framme och lös upp hela rummet här hemma hos mamma och pappa (sovit här inatt). Hostat hela natten också... alltså låt mig icke bli sjuk igen. Det har vi icke tid med. Höstlov nästa vecka ju, och jag har tagit ledigt för att hitta på en massa bus med kidsen :-) tjoho!
 
Nä nu ska jag ta tag i denna söndagen först, med en gofika någonstans kanske?
 
Ha en fin söndag!
 
 
- Jag blir superglad och så tacksam när du pushar hjärtat för mig - 
BARNKALAS - BÄSTA VÄNNER - INES - KALAS
1
johanna

vad kul!

Svar: Ja det var supermysigt 💕
Sriwanna