TVÅ SENAPSGULA BARN

 
I söndags var det återigen dags för en söndagsutflykt, inte så långt denna gången dock. Vi tog bilen ut till Sofiero gård där vi tittade på fåren och spatserade runt i skogen. Älskar, alltså älskar såna här dagar. Så mycket jag uppskattar dom. Söndagar brukar vara lite ångestfyllda, då helgen närmar sitt slut och en ny vecka börjar MEN man ska bannemej ta vara på söndagen också <3 inte deppa ner liksom. 
 
Förresten, märks det att jag gillar senapsgult? :-P haha jag kan inte låta bli. Vare sig det är till mig själv eller kidsen. Jag tycker att jag klär väldigt bra i färgen samt att jag tycker att kidsen även gör det då dom fått en bra mix av mig och Poppe tillsammans. 
 
Så goding, hojta till mig om du hittar något senapsgult ;-)
 
 
Ines om fåren - "Mamma, kommer dom och tittar på oss?"
 
 
Min finaste härligaste Viggo <3
 
 
- Jag blir superglad och så tacksam när du pushar hjärtat för mig - 
BARN - HÖST - HÖSTMYS - INES - KIDS - SRIWANNA FAMILJ - STYLE BY INES - STYLE BY VIGGO - UTFLYKT - VIGGO