DEL AV VÅRT KÖK + NAKEN POSTER

 
 
God förmiddag godingar <3 
 
Det har varit en lugn, ljuvlig lördagsmorgon med goda frallor i ugn (en massa smält smör brett på - namnam) toppat med delisalami från igår (blev en hel del över). 
 
Viggo har nu hunnit tränat fotboll och bestämde tydligen att han skulle sova över hos sin kompis Theo. Så blev det med det och Ines sover hos mamma och pappa ikväll - Poppe kommer att ha det gött ikväll. Helt alene :-P jag sticker ju på tjejmiddag ikväll med min Banoffie Pie. Oh yes, jag tog på mig att kirra dessert. Det är ju ett måste liksom ;-)
 
Visar en del av vårt kök, vår köksbordshörnan som nu är smyckad med ny tavla (älsk på den!), ny kökslampa, mixade ljusstakar och vackra blommor. Köket blev så mycket mer ombonat med alla dessa fina ting.   
 
 
Vacker färg på dessa gladiolus <3
 
 
 - Jag blir superglad och så tacksam när du pushar hjärtat för mig -
KITCHEN INSPO - KÖKSINSPIRATION - SRIWANNA HEM