KRITSTRECKSRANDIGT

 
Godmorgon på dig <3
 
Tisdag och det är full rulle för mig idag. Jobbar både på B2B samt mitt egna företag. Datorn går på högvarv här hemma. Även tvättmaskinen.
 
Skönt att ibland sitta hemma och jobba, då man verkligen kan köra multitasking. Men ser helst mig sitta på kontoret eller på något café. Men just idag är det najs att jobba hemifrån då vi har tusen ton tvätt att ta hand om, eftersom vi inte kunnat tvätta när det körts visningar här hemma (alltså du ska se all tvätt!!!). 
 

På tal om tvätt, eller mer kläder kanske. Är så så kär i mina nya blå kritstrecksrandiga byssor. Sköna, höga i midjan och perfekt längd för mig. Toppar det med min vita puffärmsblus (svårt att se på bild jag vet), vita sneakers och min svarta skinnpaj.
 
En outfit helt i min smak <3 
 
 
 - Jag blir superglad och så tacksam när du pushar hjärtat för mig - 
DAGENS OUTFIT - FASHION - OUTFIT - SRIWANNA OUTFIT - SRIWANNA STYLE - ZARA - ZARA OFFICIAL - ZARA WOMAN
3
Sofia

Var kommer väskan ifrån? Så snygg! 😍

Svar: Tack Sofia :-) den är från zara men var ett tag sen jag köpte den tyvärr :(
Sriwanna

Josefine

Så snygga byxor!

Svar: Tack, ja jag håller med dig - Älskar dom :-)
Sriwanna

Isa

Såå fin!! Blusen - vart har du hittat den?

Svar: Tack snälla du 💕 blusen är också från Zara! 😊
Sriwanna