ATT VARA DÄR FÖR HONOM

 
Är man människa vid denna tiden i en ishall? Finns inget att be för när det är hockeycup :-P samling 06:30 hej o hå till sen kväll - kommer vara helt jäkla död ikväll :P 
 
Mina ansvarsområden under dagen är våffelstationen likt förra året (känner mig trygg här) men sen har jag också (över min förvåning) blivit tilldelad lotteriet (askass på matte - oh help me God) samt puckkastningen (låt mig inte behöva gå ut på isen bara).
 
Även om det är riktigt tidigt en lördagmorgon så vet jag om att det kommer bli (likt förra året) en asgrym dag. Barnen älskar det här och vi föräldrar hjälps åt som ett team, vilket bygger upp gruppen ännu starkare och grymmare - det är en go härlig stämning helt enkelt <3 
 
Vi har en väldigt viktig uppgift i rollen som förälder och det är att vara där för våra barn - that's just being a parent! Och det är just det jag vill att Viggo ska veta, att jag är där för honom. Hockeyn är en stor del hans liv och det är min plikt att hålla det i rullning - no matter what!  
 
-  Jag blir superglad och så tacksam när du pushar hjärtat för mig -
HOCKEY - HOCKEYMORSA - LIVET SOM FÖRÄLDER - VIGGO