BÅDE ÅNGEST & PEPP

 
Hej på dig - wazzup? 
 
Idag har jag en sådan skitdag, där livet bara känns fullkomligt crap. Yes, jag är öppen med att säga det. Man kan liksom inte alltid hålla humöret upp, ständig på topp och vara tjo & tjim hela tiden. Inte jag i alla fall... jag beundrar dom som kan - heads up liksom! 
 
Meeen när jag har skitdagar som dessa så pushar jag alltid på mig själv att blicka mot stunder som varit happy clappy times. Saker jag gjort och drömmar jag ska uppnå.
 
Som igår till exempel, då uppfylldes min dröm ännu lite mer vilket jag nyper mig i armen för varje dag - fan (pardon my french) som jag längtar till februari/mars då jag äntligen kan berätta för dig. Den resan jag kommer att göra 2018 kommer vara helt sjuk - I know so!
 
Och kom ihåg: man måste ha dåliga dagar för att uppskatta dom braiga dagarna <3
 
-  Jag blir superglad och så tacksam när du pushar hjärtat för mig -
1
Kristin

Vilken härlig blogg, kika gärna in hos mig och följ min blogg om du finner den intressant Kram.