HALVA VECKAN GÅTT

 
Alltså den här veckan går jag på tom tank känns det som. Är så så så trött och matt efter alla dessa spexade juldagar och nyårsdagar som varit. Dom har verkligen tagit musten ur mig :-P hur känner du? Är det detsamma hos dig? 
 
Jag försöker roa mig med att kika på en rad olika resor hit och ditan. Försöker planera in när jag ska åka och vart. Vill ha något att se framemot, och inte att jag bara ska längta ihjäl mig till just dom sakerna utan för att det mest är skoj att ha något att se framemot. 
 
Januari kommer att swischa förbi, det vet jag. Händer något varje dag nu känns det som. Flytten närmar sig, allt ska klaffa och fixas inför den. Vi håller på att rensa för fullt här hemma - man samlar på sig en del faktiskt...
 
Ska även försöka boka in Stockholm och en helgdejt med Katja samt boka in en spaweekend med Andréa nu under vinters kyliga dagar.
 
Jepp, livet rullar på och 2018 har precis börjat - t a g g a d! 
1
Anna

Kan du inte berätta mer om ert nya boende? Så nyfiken på var det bär av nu!