PLÅTNING FÖR HELSINGBORGS STAD

 
Godmorgon goding <3 idag är det fredag - woop på den! 
 
Helgen är typ här och det är jag glad över. Har varit en tung vecka rent psykiskt och det ska bli skönt att få tänka på något helt annat.
 
Som idag står jag, Poppe, Viggo och Ines redo för en fotografering. Det är plåtning för Helsingborgs stad och jag är superglad att dom valt min fina familj som modeller <3 vi kommer att hålla vid bland en rad olika platser runt om i Helsingborg och det är ett heldagsprojekt för oss... hoppas att barnen orkar med.
 
Först ut är Råå och deras Wärdshus. Och du som vill följa vår dag på plåtningen kan kika mer på min instagram Sriwanna titt som tätt ;-) 
 
Ha en underbar fredag!
 
-  Jag blir superglad och så tacksam när du pushar hjärtat för mig - 
FAMILJ - INES - MODELLJOBB - VIGGO
2
Tittilina

Vilket äventyr! Hoppas ni får en härlig dag!

Svar: Tack söta du! :-)
Sriwanna

Amanda

Vilken vacker bild!

Svar: Åh tack Amanda :-)
Sriwanna