SÖNDAGSSUSHI & LOPPISJAKT



Först en kylig men kul morgon i ishallen - alltid lika grymt att få se Viggo på isen och hans utveckling. Jag blir så impad varje gång. Efter ishallen åkte vi till Landskrona för lite loppisjakt... fann dessvärre ingenting den här gången. Är ute efter en fin byrå som jag gärna vill måla i en fin kulör.



Ungarna blev sugna på sushi, likaså jag själv så det fick bli ett stopp på Väla för att mätta våra magar. Och ja, jag blev så himla mätt :-P 
 
Nedan ser du hur vädret varit i Helsingborg idag, blått och härligt men med en bitande kyla. Nu fattas ju faktiskt bara snön. Jag är inget stort fan av vintern, jag är mer en person som ligger på en sandstrand och lyssnar på ljudet av vågorna i bakgrunden. Fast är det vinterdagar som den här tycker jag att det är väldigt fint med snö.
 
 
-  Jag blir superglad och så tacksam när du pushar hjärtat för mig -
DAILY - LOPPIS - SUSHI
1
Josefine

Blev såå sugen på sushi nu!