TUSEN TACK DU!

 
Hey you! 
 
Jag vill börja med att säga tack, tack, tack - tusen tack för dina värmande ord och tankar. Och det är inte bara jag som tackar och tar emot, utan det är hela min familj. Att du tänker på oss, det betyder mycket i denna förändrade livssituation.
 
Men både jag och P kommer att ta oss igenom detta (även dom kämpigaste dagarna), och även om vi inte bor under samma tak så har vi två fantastiskt fina barn som behöver båda sina föräldrar fullt ut och vi kommer att jobba i team fast på två olika håll. 
 
Och snart får jag nycklarna till mig egna lägenhet och det känns supergött. Det har varit pyttelite krävande att bo hemma hos mamma och pappa (tonåring all over again) men det har även funkat helt ok måste jag säga, som dom har hjälpt mig!
 
Fast nu... ja nu vill jag bara flytta in och inreda, mixtra och sätta igång med att montera min nya soffa i min första hyreslägenhet i min kära hemstad Helsingborg.
 
-  Jag blir superglad och så tacksam när du pushar hjärtat för mig - 
FAMILJ - LIVET SOM FÖRÄLDER - SRIWANNA FAMILJ - VARANNAN VECKA
2
Stefani Lavess

OCH - YEY snart blir vi grannar!! 💛

Svar: Ja så mys vännen! 💜💜💜
Sriwanna

Anonym

Heja dig Annika!! Tänker på dig! Kram kram Marie

Svar: Tack Marie ❣️❣️❣️ det värmer.
Sriwanna