U9 TOG GULD!



Det blev en riktigt rysare i lördags med hel match spelad, över till Sudden Death och sen straffar på det. Jag kunde icke sitta stilla på läktaren vännen och ibland fick jag gömma mig bakom halsduken hahaha. Nervositeten gick på högvarv :-P 

Kidsen får hela tiden lära sig att det inte handlar om att bara vinna guld. Det handlar om att åka skridskor, spela korrekt, passa lagkamrater men framför allt att ha kul på isen och DET kan då möjligtvis leda till framgång. Jag håller fullständigt med, men jag kan faktiskt inte undgå att vara sjukt superduperbaota glad och stolt när våra killar drog hem guldet i lördags och få tid till att skryta lite - woop woop.
 


Viggo igår eftermiddag:
 
- Mamma, jag kan fortfarande inte förstå...
 
- Förstå vadå älskling?!
 
- Förstå att vi vann guld, det är så himla kul mamma!
 
Härlig känsla det där, att han är stolt över sig själv och sina lagkamrater. Detta gjorde dom tillsammans <3



Älskade U9 <3 



-  Jag blir superglad och så tacksam när du pushar hjärtat för mig -
HELSINGBORGSHC - HHC - HOCKEY - HOCKEYMORSA - U9 - VIGGO
2
Josefine

Så kul!

Josefine

Så kul!